Když se podíváte na mapu v okolí výjezdu z dálnice D1 na 19. kilometru od Prahy, uvidíte krásnou přímou cestu mezi Mirošovicemi (místo A) a Hrusicemi (místo B). Přesto pokud byste se chtěli bez úhony dostat z místa A do místa B, musíte jet přes mnohem vzdálenější místo C.
Pozorování divočiny ve světě tam venku přetavené v příběhy a myšlenkové modely nám pomáhá pochopit, proč nejpřímější cesta často nevede k cíli. Návrháři pak mohou přicházet i se zcela novým rozhraním, které díky pohybu vzhůru na znalostním eskalátoru připadá uživateli intuitivní.
Další videa:
Nič nie je jednoduchšie, ako robiť veci dobre /Martin Bajaník-25min/
Internet Marketing 2013
Selenium - jak si ušetřit nejméně troje nervy a desetihodiny klidného spánku /Vítek Ježek - 34 min./
E-mailing
Marketing 20. vs. 21. století /Tomáš Hajzler-30min/
E-mailing konference Praha 2014 - Šablona a design newsletterů...
Super projekty /Ladislav Martinčík-56min/
Alchýmia úspechu podnikania, alebo prečo některý krachují a jiní vyhrávají /M.Rostock-57min/