Proč weby typu alza.cz, seznam.cz, aaapoptávka.cz, slevomat.cz a další jsou úspěšní a ostatní, kteří mají průměrný web je nikdy neporazí. Základem je, tak jako máte funkční auto, mí funkční web, který se dobře používá a napovídá uživateli. Také si ukážeme jak spustit nový design tak, aby nám neklesli konverze.
Další videa:
Problematika intelektuálního vlastnictví a autorských práv v době digitální distribuce /Patrick Zand...
Kašlite na názor většiny /Mojmír Jiříkovský-23min/
Slevová žumpa /Jan Kovalčík - 49 min./
Čitelnost ve webdesignu /Jan Řezáč-45min/
Navigace != menu /Lukáš Marvan-36min/
Microframework /David Grudl-9min/
Testování ke kvalitě vzdělávání /Ondřej Šteffl - 23 min./
Adobe rocks! Html 5 & Flash /Pecháček-71min/