Proč weby typu alza.cz, seznam.cz, aaapoptávka.cz, slevomat.cz a další jsou úspěšní a ostatní, kteří mají průměrný web je nikdy neporazí. Základem je, tak jako máte funkční auto, mí funkční web, který se dobře používá a napovídá uživateli. Také si ukážeme jak spustit nový design tak, aby nám neklesli konverze.
Další videa:
Jak si udržet kreativní zaměstnance /Jakub Tesárek-32min/
Budování internetové firmy z nuly /Michal Truban-27min/
Infusing Website Experiences with Storytelling /Seamus Byrne-42min/
Jak se pomáhá dětem v Africe /Kateřina Andrlová - 48 min./
Kate Cooper :Tajemství marketingu potravin
E-mailing - Vladan Hejnic
Problematika intelektuálního vlastnictví a autorských práv v době digitální distribuce /Patrick Zand...
Co by měl umět dobrý vývojář /Petr Adámek-49min/