Google Analytics jsou úžasný nástroj. Předkládají svým uživatelům jasná a jednoduchá čísla. Vedou k jasným a jednoduchým závěrům. Zpravidla chybným. Pro správnou interpretaci předkládaných reportů je potřeba vyhnout se zkratkovitým závěrům, vidět dále a znát široký kontext reportů. Víte, že uživatelé tráví na vašem webu možná i několikanásobně více času, než vám ukazují Google Analytics? Napadlo vás někdy, že i na vašem webu může být 99procentní bounce rate nebo 0,0001procentní konverzní poměr dobrou zprávou? V přednášce se prostě podíváme podrobněji na několik metrik, které znamenají něco úplně jiného, než jste si možná dosud mysleli.
Další videa:
nPress aneb opensource CMS nad Nette /Pavel Zbytovský-17min/
Marketing club - Přednáška Luďka Motyčky
Jak vytvořit affiliate web? /František Szabó - 20 min./
Testování nejen v PHPUnitu /Daniel Milde-33min/
WEDOS - Jak proměnit WordPress ve stroj na peníze
Nemocnica na okraji disku /Miroslav Trnka-34min/
Mike Monteiro: What Clients Don’t Know (… And Why It’s Your Fault) /47 min./
Robert Kiyosaki a Marek Eben /20min/