Informace získané z Google Analytics budou tak kvalitní, jak kvalitní vstupní data do Google Analytics nasbíráte. V další části se dozvíte o důležitosti segmentaci dat spolu s konkrétními příklady, na které navazují praktické příklady využití novinek v Google Analytics. Přednáška je zakončena částí věnující se atribuci, přesněji jednotlivými přehledy Multi-channel funnels.
Další videa:
Lean Startup Machine aneb jak validovat podnikatelský nápad během 48 hodin /František Churý - 49 min...
HTML5 versus Android /Reto Meier, Michael Mahemoff-60min/
Proč do 10 let skoro všechny SEO a PPC agentury zaniknou /Robert Němec - 43 min./
Co je špatného na vysoké škole? /Adam Herout - 53 min./
Cache v Nette /Martin Major - 13 min./
Nette v Cloudu /Patrik Votoček - 33 min./
Marketing 20. vs. 21. století /Tomáš Hajzler-30min/
Co vybudoval Wedos od posledních DoD - /Josef Grill - 45 min./