Informace získané z Google Analytics budou tak kvalitní, jak kvalitní vstupní data do Google Analytics nasbíráte. V další části se dozvíte o důležitosti segmentaci dat spolu s konkrétními příklady, na které navazují praktické příklady využití novinek v Google Analytics. Přednáška je zakončena částí věnující se atribuci, přesněji jednotlivými přehledy Multi-channel funnels.
Další videa:
Případové studie z České republiky /Daniel Nohel, Jiří Lenk - 18 min./
Symbio /Lukáš Hroch-15min/
Geekovo minimum počítačového vidění /Adam Herout-47min/
Bez pardónu aneb proč by dobrý design služeb neměl být jen výhradou firem /Adam Hazdra - 24 min./
Buďte tvrdohlaví a choďte za svojím cieľom! / Daniela Rážová - 30min/
Pavlína Louženská: Moje marketingové mýty, Marketing a Media Club VŠE
Úvod do vyhledávání 20 - čeština /Dušan Janovský - 25 min./
Zpracování RAW snímků a vytvoření dechberoucích JPG fotek /Vlastimil Ott - 55 min./