Informace získané z Google Analytics budou tak kvalitní, jak kvalitní vstupní data do Google Analytics nasbíráte. V další části se dozvíte o důležitosti segmentaci dat spolu s konkrétními příklady, na které navazují praktické příklady využití novinek v Google Analytics. Přednáška je zakončena částí věnující se atribuci, přesněji jednotlivými přehledy Multi-channel funnels.
Další videa:
E-mailing 2014 - Jak napsat newsletter Copywriting
Visual Note Taking / Sketchnotes /Eva-Lotta Lamm-63min/
Budoucnost webových frameworků /81min/
Vývoj her pro Firefox (WebGL, HTML5) /Martin Stránský - 33 min./
Anonymita na internetu (Deep web, Bitcoin a anonymní weby) /Matej Kvocera - 33 min./
Úvod do vyhledávání 19 / Dušan Janovský - 29min./
Hejno bez ptáků: Od 1500 myšlenek k románu /Filip Doušek - 32 min./
Richard "Ricky" Fridrich - Buď punkový konzument /34 min./