Informace získané z Google Analytics budou tak kvalitní, jak kvalitní vstupní data do Google Analytics nasbíráte. V další části se dozvíte o důležitosti segmentaci dat spolu s konkrétními příklady, na které navazují praktické příklady využití novinek v Google Analytics. Přednáška je zakončena částí věnující se atribuci, přesněji jednotlivými přehledy Multi-channel funnels.
Další videa:
10 mýtov o podnikaní, ktoré sme pokorili /O.Prostredník & M.Blažej-23min/
Logio: Použití Nette na škálovatelném projektu /21min/
Online projekt pro vzdělávání. Páruje HD videa a prezentace /Vojtěch Ciml-17min/
Live Website Redesign /web design 101 - 70min/ titulky
Data z Google vyhledávání pro váš business /Marek Porkop - 98 min./
Ivo Lukačovič - záznam ze Švandova divadla /67 min./
Jak prodavat sve zbozi v USA /John Vanhara-4min/
Naučte se vyvíjet pro Android /Marko Gargenta - 120 min./