Medonosný marketing aneb jak získat více zákazníků a přitom neutrácet více peněz za reklamu /Vladimír Kuchař – 50 min./

29.6.2013
1 Hvězdička2 Hvězdičky3 Hvězdičky4 Hvězdičky5 Hvězdičky (1 hlasů, průměr: 5,00 z 5)
Loading...

Medonosný marketing – to je nový přístup k marketingu. Již přestává platit: udělejte kampaň, mějte tři týdny billboardy, inzeráty a spoty a pak se podívejte, jak vám narostly tržby. Malé a střední firmy, a vlastně už ani ty velké, nemají sílu, aby tímto způsobem ovlivnily dostatek lidí. Dnes, v době obrovské konkurence ve všech oborech a společnosti zahlcené reklamou, již nestačí tento tradiční přístup. Znáte Kotlera a 4 P? To je sice fajn, v dneší době s tím ale sotva vystačíte. Říká vám něco obsahový marketing, inbound marketing či marketingová auomatizace? Medonosný marketing vám dá metody i nástroje pro to, jak najít zájemce o vaši nabídku a navázat s nimi smysluplnou komunikaci, která povede na jedné straně k vyřešení jejich potřeb a problémů a na druhé straně k tomu, co zajímá vás – tedy prodejům.

Pro koho je přednáška určena
Povídání o nových trendech v marketingu je určeno pro všechny lidi s otevřenou myslí, podnikatele, kteří chtějí zlepšit své výsledky, pro ty, kteří chtějí začít podnikat, studenty i všechny ostatní zájemce o nové marketingové myšlenky.

Toto video obsahuje štítky:

, ,

URL:
Embed:

 

Okomentujte přednášku

Prosím vyplňte * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.