Marek Prokop Vám ukáže několik zajímavých příkladů „interaktivního copywritingu“. Dále Vám poví o tom, jak takové koncepty vymýšlet, implementovat, měřit a maximalizovat jejich příspěvek k obchodním výsledkům webu.
Další videa:
Pod pokličkou Mladé fronty /Ondřej Brablc-33min/
Jak přemýšlet nad obsahem e-shopu /Jan Řezáč - 30 min./
Gastronomie v ČR /Zdeněk Pohlreich - 27 min./
Co rozhoduje o úspěchu v podnikání /Václav Muchna,Karel Obluk,Honza Všianský-53min/
Mladíci z Badoo. Jsme milionáři a co dál? /Robert Scoble-15min/
Co jsme se naučili o startupech za tři měsíce v Silicon Valley /44 min./
Products and People over Process and Dogma /David Hussman-73min/
Ve sklepě s Petrem Koubským o iCollege a svobodě internetu /29 min./